“ААА-ігри мають тривати 12-15 годин” – так вважає колишній голова Sony
Шон Лейден, колишній голова SIE Worldwide Studios, поділився своєю думкою про тривалість сучасних AAA-ігор і проблеми, які виникають через це в індустрії.
За його словами, індустрія повинна повернутися до ігор на 12-15 годин проходження. Проблема в тому, що з кожним наступним поколінням ціна на виробництво ігор збільшується в 2 рази, вони стають набагато більшими (30-50 годин), а ціна на них протягом багатьох років практично не змінюється. Тому й розробники все більше вдаються до мікротранзакцій, щоби нормалізувати ризики та полегшити іграм “вихід в плюс”.
У гру ж на 12-15 годин цілком можна вкласти певний контент, ідею і вони не будуть встигати набриднути гравцям. Такий формат допоможе скоротити час на виробництво і витрати компаній, а гравці будуть отримувати більше цікавих проектів.
Цим Шон Лейден поділився на конференції “Gamelab Live 2020”, назвавши поточні процеси ризикованими, а модель розробки ААА-ігор — нестійкою.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails
-
Зворотна сумісність ігор, але не джойконів: нові подробиці Nintendo Switch 2
-
Дені Вільнев таки зніме третій фільм «Дюна»